Сақтандыру жағдайлары
Сақтандыру төлемін қалай тез алуға болады?

Сақтандыру жағдайы туралы ақпаратты және құжаттардың көшірмелерін келесі тәсілдердің кез келгенімен жіберіңіз:

— ұялы байланыс үшін тегін 797
— сайт https://polisonline.kz/insurance-case/
және кеңседегі қарапайым қағаздардан гөрі сақтандыру төлемін ТЕЗІРЕК алыңыз.


Жол-көлік оқиғасы болған жағдайда не істеу керек?

1. Көлікті тоқтатыңыз, қауіпті шамдарды қосыңыз. Апаттың басқа қатысушыларымен жанжалдаспаңыз.

2. Жол полициясына (102) қоңырау шалыңыз, қажет болған жағдайда - жедел жәрдем (103), өртке қарсы қызмет (101), төтенше жағдайлар қызметіне 112 телефоны арқылы қоңырау шалыңыз (қоңырау шалу тегін, нөмір нөлдік баланспен ұялы телефоннан алуға болады).

3. Көлік құралын апат болған жерден, сондай-ақ апатқа байланысты заттарды қозғауға болмайды.

4. Жол полициясы инспекторының келуін күтіңіз. Жол полициясының жол-көлік оқиғасы туралы толық құжаттамасын, сондай-ақ автомобильге келтірілген барлық зақымдардың толық көрінісін тексеріңіз. Апатқа қатысқаны туралы куәлік алыңыз.

5. Мүмкіндігінше жол-көлік оқиғасын көргендерден байланыс ақпаратын алыңыз (автомобильдің атауы, мекен-жайы, телефоны, мемлекеттік нөмірі).

6. 3 жұмыс күні ішінде сақтандыру компаниясына жазатайым оқиға туралы хабарлаңыз. Ауызша сөйлесу кейін 72 сағат ішінде жазбаша түрде расталуы керек.

7. Автокөлік апаты салдарынан зақымдалған көлік құралын сақтандыру компаниясының өкілі тексергенге дейін сақтаңыз.

Апаттан кейін сақтандыру төлемін қалай алуға болады?

1. Апат болғаннан кейін 3 күннен кешіктірмей «Halyk Insurance Company» АҚ 797 телефоны арқылы хабарлаңыз (ұялы байланыссыз).

2. Сақтандыру оқиғасына өзіңізге ыңғайлы түрде өтініш беріңіз:

- сайт https://polisonline.kz/insurance-case/

- кез-келгенінде филиале СК Халык

3. «СҚ Халық» филиалына келесі құжаттарды тапсырыңыз:

1) Бенефициардың жеке куәлігі (көшірмесі).

2) Жарақат алған көліктің тіркеу куәлігі (көшірме).

3) Әкімшілік соттың заңды күшіне енген шешімі немесе сот үкімі немесе қылмыстық істі тоқтату туралы шешім (түпнұсқа).

4) Ақша алу құқығына сенімхат (түпнұсқасында ұсынылған) - иесі тіркеу куәлігіне сәйкес төлемді төлемеген жағдайда.

5) Ақшаны несиелеу бойынша банктік деректемелер (бенефициардың шоты туралы ақпарат) (төлемді банктік аударым арқылы алған кезде).

Өмірге немесе денсаулыққа зиян келтірілген жағдайда мыналар қосымша көзделеді:

1) Ауру туралы демалыс / босату туралы хат және т.б. (жазатайым оқиға салдарынан денсаулыққа зиян келтіретінін растайтын құжаттар).

2) Фискалдық, сату туралы түбіртектер (емделуге кеткен шығындарды растайтын құжаттар түпнұсқада)

3) Мүгедектік туралы анықтама.

4) Өлім туралы куәлік (нотариалды куәландырылған көшірме).

МАҢЫЗДЫҚұжаттардағы оқиғаға қатысушылардың тегі, көлік құралдарының тіркеу нөмірлері, оқиға болған күндердің жазылуының дұрыстығын тексеріңіз.

4. Келтірілген залалдың мөлшерін бағалауға өтінім беріңіз және зақымдалған көлік құралын «СҚ Халық» компаниясының өкіліне тексеруге беріңіз.

5. Сақтандыру талабын алуға өтініш беріңіз.

Сіз ұсынған құжаттардың сертификатын сақтандыру компаниясының мамандарынан сұраңыз.

Егер күтпеген жағдайлар салдарынан мүліктік зиян келтірілген болса?

1. Зиянның ұлғаюына жол бермеу үшін барлық мүмкін шараларды қабылдаңыз, сақтандырылған мүлікті сақтаңыз және бүлінген мүлікті сақтандыру жағдайынан кейін пайда болған түрінде сақтаңыз.

Болған жағдайдың суретін өзгерту қауіпсіздік мақсатында немесе құзыретті мемлекеттік органның (өкілінің) бұйрығымен айтылған жағдайда рұқсат етіледі.

2. Оқиғаны тергеу жүргізуге құзыретті мемлекеттік органға оқиға туралы хабарлаңыз, соңғысы қажетті шараларды қабылдауы және оқиғаны тергеуі үшін:

- өрт, найзағай түскенде, тұрмыстық мақсатта пайдаланылатын тұрмыстық газ жарылған жағдайда - өртке қарсы қызметке (тел. 101);

- сантехника, канализация, жылу және өртке қарсы жүйелерден су зақымданған жағдайда - ШЖҚ, КСК немесе тиісті авариялық қызметке;

- үшінші тұлғалардың заңсыз әрекеттері (тонау, тонау) кезінде - полицияға (тел. 102);

- табиғи апаттар кезінде - төтенше жағдайлар жөніндегі мемлекеттік органға (тел. 112) немесе KazHydroMet бөлімшесіне;

- көлікпен соқтығысқан кезде - жол полициясына (тел. 102).


3. Шығын туралы білген кезден бастап 72 сағаттан кешіктірмей сақтандыру компаниясына кез-келген жолмен хабарлаңыз.

4. Сақтандыру компаниясына (оның өкіліне) бүлінген мүлікті, апат болған жерді тексеруге және (немесе) зерттеуге, сондай-ақ оқиғаның себептерін зерттеуге және келтірілген зиян мөлшерін анықтауға мүмкіндік беріңіз.


Назар аударыңыз:

Сақтандыру жағдайының басталуының дәлелі, сондай-ақ оның салдарынан болған шығындар сақтанушыға жатады.

Бірақ сіз әрқашан төтенше жағдайлар жөніндегі комиссарларға қоңырау шалып, шығынды жабуда көмек сұрай аласыз, сұрақ қоя аласыз немесе қосымша ақпарат ала аласыз.

Егер сақтандыру жағдайы шетелдерде міндетті туристік сақтандыру өнімі шеңберінде болған болса?

Сақтандыру жағдайы басталған кезде көмек алу үшін сізге (жеке немесе өкіл арқылы) жедел түрде (дәлелді себептер бойынша 2 (екі) тәулік ішінде) сервистік компаниямен хабарласу қажет (байланыс сақтандыру сертификатында көрсетілген).

LGA Medical Treatment Facilitation Services (LGA):

Тәулік бойы қызмет көрсету орталығының негізгі телефондары +20 69 366 02 34, +20 69 366 02 23

Туристік елдер бойынша қосымша Көп арналы нөмірлер (қоңырау құны - жергілікті байланыс тарифтеріне сәйкес)

Египет - +20 69 366 02 34, +20 69 366 02 23

Жағдай туралы мәлімдеу мүмкіндігі

WhatsApp +20 115 908 08 07 (аудио байланыс қолдау көрсетілмейді)

Электрондық байланыс:  office.lgassistance@gmail.com


Сақтандырылған адамға:

- сақтандыру жағдайынан болған шығындарды азайтуға шаралар қабылдау;

- сақтандыру жағдайы басталған кезде орындауға ұсыныстар, нұсқаулар ассистанс компания, Сақтандырушының және өзге де құзыретті тұлғалардың, органдардың уақытша болатын елдің;

- сақтандырушыға сақтандыру жағдайымен келтірілген зиянның сипаты мен мөлшері туралы мән-жайларды анықтау үшін қажетті қолда бар құжаттарды ұсынуға.

Қазақстан Республикасына оралғаннан кейін Сақтандырушының кеңсесіне сақтандыру төлемін жүзеге асыруға өтінішпен барып, оны ұсыну қажет.:

жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі немесе Қазақстан Республикасының шекарасынан өткендігі туралы шекаралық бақылау-өткізу пунктінің белгісі бар сақтандырылған адамның паспорты және (немесе) сақтандырылған адамның сақтандыру аумағында болуына негіз болып табылатын құжат;

сақтандыру жағдайының басталу фактісін және сақтандырылған адамның өмірі мен денсаулығына келтірілген зиянның мөлшерін растайтын құжаттың түпнұсқасы немесе нотариалды куәландырылған көшірмесі, оның ішінде:

- медициналық көмекке жүгінген күні, медициналық көмекке жүгінген кездегі сақтандырылған адамның денсаулық жағдайы, диагнозы, дәрігерді тағайындау (рецепт) туралы, жүргізілген медициналық манипуляциялар және Саны, күні және құны бойынша бөле отырып берілген дәрілік заттар туралы мәліметтерді қамтитын медициналық мекеме мен дәрігердің мекен-жайы мен байланыс деректері көрсетілген медициналық құжаттар;

- сақтандыру жағдайының басталуы салдарынан сақтандырылған адамға көрсетілген медициналық және өзге де қызметтерге ақы төлеу фактісін растайтын, сомасы, валютасы, төленген күні көрсетілген құжаттар;

- тауарлар мен қызметтердің атауын, саны мен құнын көрсете отырып, төлем фактісін растайтын құжаттар (тауар чектері, шот-фактуралар, төлем туралы түбіртектер және өзге де құжаттар) ;

- жазатайым оқиға кезінде - психобелсенді затты пайдалану фактісін және сақтандырылушының мас болу жағдайын анықтау бойынша медициналық құжаттар;

- жазатайым оқиға кезінде-құқық қорғау, сот және өзге де құзыретті органдардың жазатайым оқиға фактісін және оның оқиғасының мән-жайын растайтын құжаттары ұсынылады;

-қайтыс болу себебі көрсетілген қайтыс болу туралы куәлік, сот-медициналық сараптама қорытындысы немесе патологоанатомиялық сою ХАТТАМАСЫ сақтандырылған адам қайтыс болған жағдайда ұсынылады;

- жол жүру құжаттарының (билеттер, отырғызу талондары) күшін жоюды немесе айырбастауды, қонақ үйде брондалған нөмірден бас тартуды, сондай-ақ сақтандырылған адамға шетелде болу мерзімінің пайдаланылмаған бөлігі үшін берілген басқа да туристік қызметтерден бас тартуды растайтын құжаттар уақытша болатын елде (жерде) болудың мәжбүрлі ұзақ мерзімі не сақтандыру жағдайының басталуы салдарынан Қазақстан Республикасының аумағына мерзімінен бұрын қайтарылған жағдайда ұсынылады;

- жол жүру құжаттары (билет, отырғызу талондары) - кәмелетке толмаған балаларды және (немесе) сақтандырылушының жақын туыстарын тасымалдау кезінде;

- сақтандыру сертификатында немесе сақтандыру полисінде көрсетілген телефон нөмірлері бойынша сақтандырушыға және компанияның ассистансына телефон қоңырауларының, хабарламаларының жүзеге асырылуын растайтын құжаттар;

- шығындарды болдырмау және азайту жөніндегі шараларды қабылдауға байланысты шығыстарды растайтын құжаттар;

-пайда алушының жеке басы мен құқығын растайтын құжаттар-қажет болған жағдайда.

Шетелде тәуелсіз туристпен жазатайым оқиға орын алса ше?

Сақтандыру жағдайы туындаған жағдайда, көмек алу үшін (жеке өзі немесе өкілі арқылы) сіз жедел түрде, бірақ 24 сағаттан кешіктірмей, Сервистік компанияға хабарласуыңыз керек (байланыс полисінің соңғы бетінде көрсетілген):

- «Balt Assistance Service» ЖШС-мен (Түркиядан басқа бүкіл әлем бойынша қызмет көрсету);

Тәулік бойғы көмек орталығының негізгі телефондары + 7 495 1340035, + 7 401 2605274

Туристік елдер үшін қосымша көп арналы нөмірлер (қоңыраулар құны - байланыс үшін жергілікті тарифтерге сәйкес)

Польша - + 48 22 188 12 99

Греция - + 30 231 220 50 25

Болгария - + 359 554 811 92, + 359 554 811 88

Египет - + 20 1111 075 174, + 20 1100 783 485

Израиль - + 972 33 741 065

Түркия - + 90 850 480 22 58

skype -  baltassistans (аудио байланысқа қолдау көрсетілмейді)

Электрондық байланыс: claim@calltravel.eu. Веб-сайт www.travelfrog.ru

SMS-хабарламалар: + 7 909 7765197. SMS жібергенде: аты-жөні, тұрғылықты елі, қала / қонақ үй, байланыс үшін телефон нөмірі (барлық кодтар мен кеңейтімдер көрсетілген) көрсетіледі.

 - ООО "First Assist" (Түркиядағы қызмет);

Негізгі телефон +90 242 310 4444 (Қалалық телефоннан қоңырау шалу тегін)

E-mail: Info@firstassist.com.tr

Сервистік компанияға хабарлағаннан кейін, сіз Сервистік компанияның нұсқауларына сәйкес әрекет етуіңіз керек.

Егер төтенше жағдайға байланысты немесе объективті себептермен сіз Сервистік компаниямен байланыса алмасаңыз, сіз дербес медициналық көмекке жүгіне аласыз және көрсетілген медициналық көмектің шығындарын төлей аласыз. Бұл жағдайда сіз немесе сіздің өкіліңіз:

- Сақтандыру жағдайымен байланысты шығындарды азайту үшін ақылға қонымды және қол жетімді шаралар қабылдаңыз.

- Сақтандыру оқиғасын құзыретті органдарда құжаттық тіркеуді қамтамасыз ету (оқиғаның сипатына байланысты, нәтижесінде сақтанушының денсаулығына зиян келтірілген немесе оның қайтыс болуы);

- Дереу, физикалық жағдайы мүмкін болғаннан кейін (медициналық көмекке жүгінген сәттен бастап 24 сағат ішінде, бірақ оқиға болған күннен бастап 3 (үш) жұмыс күнінен кешіктірмей) Сервистік компанияға немесе сақтандырушыға хабарлаңыз.

Қазақстан Республикасына келгеннен кейін 30 (отыз) жұмыс күні ішінде Сізге сақтандыру төлемі туралы жазбаша өтінішпен Сақтандырушының кеңсесіне жүгінуіңіз керек:

сақтандыру полисінің түпнұсқасы (дубликат);

Сақтандырылушының диагнозы, медициналық көмекке жүгіну кезіндегі денсаулығының жай-күйі, жасалған манипуляциялар мен емдеу туралы ақпараты бар медициналық құжаттардың түпнұсқалары немесе ауру немесе денсаулықтың басқа бұзылыстары туралы медициналық құжат;

рецепттердің, шоттардың, медициналық қызметтерге ақы төленген түбіртектердің түпнұсқалары;

сақтандыру жағдайының басталу фактісі мен себептерін растайтын құжаттар

жол-көлік оқиғалары кезінде - жол полициясы / милиция актілерінің көшірмелері / түпнұсқалары;

үшінші тұлғалар зиян келтірген жағдайда - жәбірленуші ретінде тарту туралы қаулы;

өрт болған жағдайда - өрт актісі;

Қазақстан Республикасының және сақтандыру аумағы болып табылатын елдің мемлекеттік шекарасынан өту кезінде шекаралық бақылау белгілері бар сақтанушының шетелдік паспортының көшірмесі;

Сақтанушының / алушының жеке басын куәландыратын құжаттар және сақтандыру төлемдерін алу құқығы;

әуе және теміржол билеттерінің, сондай-ақ су немесе автомобильмен тасымалдау билеттерінің түпнұсқалары немесе көшірмелері;

сақтанушы қайтыс болған жағдайда қосымша мыналарды ұсыну қажет:

сақтанушының қайтыс болу себебі туралы мәліметтерді қамтитын заңнамалық немесе нормативтік актілерде көзделген құжаттардың көшірмелері (сот-медициналық сараптама қорытындысы, себептері көрсетілген қайтыс болу туралы куәлік);

қайтыс болу туралы куәліктің түпнұсқасы немесе көшірмесі;

Сақтанушының денесін репатриациялауды растайтын құжаттар: денені тасымалдау актісі - жүк 200, денені бальзамдау, мәйітті жеткізу, табыт құны, жерлеу рәсіміндегі компанияның қызметтері, консультациялық қызметтерді растайтын түбіртектер, түбіртектер.

Құжаттар мемлекеттік немесе орыс тіліне аударма агенттігінің мөрімен бекітілген аудармасымен қамтамасыз етілуі керек.

Сақтандыру жағдайларын реттеудің оңайлатылған тәртібі - Еуропротокол

Қаржы нарығы мен сақтандыру ұйымдарын реттеу және дамыту агенттігінің көмегімен сақтандыру ұйымдары мен клиенттер арасындағы өзара іс-қимылды өзгертетін «Еврохаттама» мобильді қосымшасы іске қосылды. Тестті іске қосу және жұмысты түзету нәтижелерін алғаннан кейін 2024 жылғы 1 қаңтарда толыққанды пайдалану басталады. Бұл ақпаратты қосымшаны әзірлеуге жауапты Сақтандыру төлемдеріне кепілдік беру қоры ресми түрде хабарлайды.

«Еврохаттама» пайдаланушыға жол полициясының қатысуынсыз, кінәлі мен залал мөлшері айқын болған ауыр емес апаттар жағдайында ЖКО ресімдеу мүмкіндігін береді. Қосымшаны App Store немесе Google Play дүкенінен жүктей отырып, сақтандыру жағдайын жеке тұлғаға да, заңды тұлғаға да, оның ішінде Қазақстан Республикасының бейрезиденттеріне де дербес ресімдеуге болады.

Еурохаттама қандай жағдайларда қолданылады?
• 2024 жылға зардап шеккен тарапты жөндеу сомасы 369 мың теңгеден аспайды (100 АЕК-тен жоғары емес);
• Азаматтардың өміріне немесе денсаулығына зиян келтірілмеген;
• ЖКО нәтижесінде тек көлік құралдары ғана бүлінген (басқа мүлікке зиян келтірместен);
• Апатқа қатысушылардың екеуінде де қолданыстағы міндетті автосақтандыру полистері бар;
• Жүргізушілер арасында жол апатының зақымдану тізбесі мен жағдайларына қатысты келіспеушіліктер жоқ;
• ЖКО қатысушыларының мобильді нөмірлері мобильді азаматтар базасында тіркелген.

Рәсімдеу кезеңдері:
• Қатысушылар мобильді қосымшада авторизациядан өтеді;
• ЖКО күнін, уақытын және орнын көрсетеді.
• ЖКО-ға кінәлі адамның және жүргізушінің деректерін енгізеді.
• Көлік құралының мәліметтерін: жүру мөлшерін, VIN кодын енгізеді.
• Мемлекеттік нөмірі бар көлік құралын төрт жағынан және көшенің жалпы фотосуреттерін түсіреді.
• Зақымдалған жерлерді белгілейді.
• Жүйеден растауды күтеді.

Қосымша іске қосылған сәттен бастап барлық қажетті құжаттар, апат координаттары және зақымдану фотосуреттері қосымша арқылы өзгеріссіз автоматты түрде бір жүйеге беріледі. Мұндай өтінімдерді тезірек өңдей алатын сақтандыру компаниялары бұл деректерге қол жеткізе алады. Бұл ретте зардап шеккен тарап сақтандыру төлемін алуға беру үшін құжаттардың стандартты жиынтығын жинаудан босатылады. Мақұлданған жағдайда төлемдер орта есеппен 6 күн ішінде түседі.

Еурохаттама туралы толығырақ ақпаратты әзірлеушінің Сақтандыру төлемдеріне кепілдік беру қоры" веб-сайтынан табуға болады.

Еуропротокол қосымшасына бейне нұсқаулық https://youtu.be/Rzjk_jIkDOU

Клиентіне жадынама КҚИ МАҚЖ
МҮЛІКТІ САҚТАНДЫРУ ЖӨНІНДЕГІ ЖАДЫНАМА
ШЕТЕЛГЕ ШЫҒАТЫН САҚТАНУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ЖАДЫНАМА