Сақтандыру жағдайлары
Сақтандыру төлемін қалай тез алуға болады?

Сақтандыру жағдайы туралы ақпаратты және құжаттардың көшірмелерін келесі тәсілдердің кез келгенімен жіберіңіз:

— ұялы байланыс үшін тегін 797
— сайт https://polisonline.kz/insurance-case/
және кеңседегі қарапайым қағаздардан гөрі сақтандыру төлемін ТЕЗІРЕК алыңыз.


Жол-көлік оқиғасы болған жағдайда не істеу керек?

1. Көлікті тоқтатыңыз, қауіпті шамдарды қосыңыз. Апаттың басқа қатысушыларымен жанжалдаспаңыз.

2. Жол полициясына (102) қоңырау шалыңыз, қажет болған жағдайда - жедел жәрдем (103), өртке қарсы қызмет (101), төтенше жағдайлар қызметіне 112 телефоны арқылы қоңырау шалыңыз (қоңырау шалу тегін, нөмір нөлдік баланспен ұялы телефоннан алуға болады).

3. Көлік құралын апат болған жерден, сондай-ақ апатқа байланысты заттарды қозғауға болмайды.

4. Жол полициясы инспекторының келуін күтіңіз. Жол полициясының жол-көлік оқиғасы туралы толық құжаттамасын, сондай-ақ автомобильге келтірілген барлық зақымдардың толық көрінісін тексеріңіз. Апатқа қатысқаны туралы куәлік алыңыз.

5. Мүмкіндігінше жол-көлік оқиғасын көргендерден байланыс ақпаратын алыңыз (автомобильдің атауы, мекен-жайы, телефоны, мемлекеттік нөмірі).

6. 3 жұмыс күні ішінде сақтандыру компаниясына жазатайым оқиға туралы хабарлаңыз. Ауызша сөйлесу кейін 72 сағат ішінде жазбаша түрде расталуы керек.

7. Автокөлік апаты салдарынан зақымдалған көлік құралын сақтандыру компаниясының өкілі тексергенге дейін сақтаңыз.

Апаттан кейін сақтандыру төлемін қалай алуға болады?

1. Апат болғаннан кейін 3 күннен кешіктірмей «Halyk Insurance Company» АҚ 797 телефоны арқылы хабарлаңыз (ұялы байланыссыз).

2. Сақтандыру оқиғасына өзіңізге ыңғайлы түрде өтініш беріңіз:

- сайт https://polisonline.kz/insurance-case/

- кез-келгенінде филиале СК Халык

3. «СҚ Халық» филиалына келесі құжаттарды тапсырыңыз:

1) Бенефициардың жеке куәлігі (көшірмесі).

2) Жарақат алған көліктің тіркеу куәлігі (көшірме).

3) Әкімшілік соттың заңды күшіне енген шешімі немесе сот үкімі немесе қылмыстық істі тоқтату туралы шешім (түпнұсқа).

4) Ақша алу құқығына сенімхат (түпнұсқасында ұсынылған) - иесі тіркеу куәлігіне сәйкес төлемді төлемеген жағдайда.

5) Ақшаны несиелеу бойынша банктік деректемелер (бенефициардың шоты туралы ақпарат) (төлемді банктік аударым арқылы алған кезде).

Өмірге немесе денсаулыққа зиян келтірілген жағдайда мыналар қосымша көзделеді:

1) Ауру туралы демалыс / босату туралы хат және т.б. (жазатайым оқиға салдарынан денсаулыққа зиян келтіретінін растайтын құжаттар).

2) Фискалдық, сату туралы түбіртектер (емделуге кеткен шығындарды растайтын құжаттар түпнұсқада)

3) Мүгедектік туралы анықтама.

4) Өлім туралы куәлік (нотариалды куәландырылған көшірме).

МАҢЫЗДЫҚұжаттардағы оқиғаға қатысушылардың тегі, көлік құралдарының тіркеу нөмірлері, оқиға болған күндердің жазылуының дұрыстығын тексеріңіз.

4. Келтірілген залалдың мөлшерін бағалауға өтінім беріңіз және зақымдалған көлік құралын «СҚ Халық» компаниясының өкіліне тексеруге беріңіз.

5. Сақтандыру талабын алуға өтініш беріңіз.

Сіз ұсынған құжаттардың сертификатын сақтандыру компаниясының мамандарынан сұраңыз.

Сақтандыру жағдайларын реттеудің оңайлатылған тәртібі - Еуропротокол

Қаржы нарығы мен сақтандыру ұйымдарын реттеу және дамыту агенттігінің көмегімен сақтандыру ұйымдары мен клиенттер арасындағы өзара іс-қимылды өзгертетін «Еврохаттама» мобильді қосымшасы іске қосылды. Тестті іске қосу және жұмысты түзету нәтижелерін алғаннан кейін 2024 жылғы 1 қаңтарда толыққанды пайдалану басталады. Бұл ақпаратты қосымшаны әзірлеуге жауапты Сақтандыру төлемдеріне кепілдік беру қоры ресми түрде хабарлайды.

«Еврохаттама» пайдаланушыға жол полициясының қатысуынсыз, кінәлі мен залал мөлшері айқын болған ауыр емес апаттар жағдайында ЖКО ресімдеу мүмкіндігін береді. Қосымшаны App Store немесе Google Play дүкенінен жүктей отырып, сақтандыру жағдайын жеке тұлғаға да, заңды тұлғаға да, оның ішінде Қазақстан Республикасының бейрезиденттеріне де дербес ресімдеуге болады.

Еурохаттама қандай жағдайларда қолданылады?
• 2024 жылға зардап шеккен тарапты жөндеу сомасы 369 мың теңгеден аспайды (100 АЕК-тен жоғары емес);
• Азаматтардың өміріне немесе денсаулығына зиян келтірілмеген;
• ЖКО нәтижесінде тек көлік құралдары ғана бүлінген (басқа мүлікке зиян келтірместен);
• Апатқа қатысушылардың екеуінде де қолданыстағы міндетті автосақтандыру полистері бар;
• Жүргізушілер арасында жол апатының зақымдану тізбесі мен жағдайларына қатысты келіспеушіліктер жоқ;
• ЖКО қатысушыларының мобильді нөмірлері мобильді азаматтар базасында тіркелген.

Рәсімдеу кезеңдері:
• Қатысушылар мобильді қосымшада авторизациядан өтеді;
• ЖКО күнін, уақытын және орнын көрсетеді.
• ЖКО-ға кінәлі адамның және жүргізушінің деректерін енгізеді.
• Көлік құралының мәліметтерін: жүру мөлшерін, VIN кодын енгізеді.
• Мемлекеттік нөмірі бар көлік құралын төрт жағынан және көшенің жалпы фотосуреттерін түсіреді.
• Зақымдалған жерлерді белгілейді.
• Жүйеден растауды күтеді.

Қосымша іске қосылған сәттен бастап барлық қажетті құжаттар, апат координаттары және зақымдану фотосуреттері қосымша арқылы өзгеріссіз автоматты түрде бір жүйеге беріледі. Мұндай өтінімдерді тезірек өңдей алатын сақтандыру компаниялары бұл деректерге қол жеткізе алады. Бұл ретте зардап шеккен тарап сақтандыру төлемін алуға беру үшін құжаттардың стандартты жиынтығын жинаудан босатылады. Мақұлданған жағдайда төлемдер орта есеппен 6 күн ішінде түседі.

Еурохаттама туралы толығырақ ақпаратты әзірлеушінің Сақтандыру төлемдеріне кепілдік беру қоры" веб-сайтынан табуға болады.

Еуропротокол қосымшасына бейне нұсқаулық https://youtu.be/Rzjk_jIkDOU

Клиентіне жадынама КҚИ МАҚЖ
онлайн есеп айырысу
Онлайн есеп айырысуға өтініш беріңіз - https://europrotocol.polisonline.kz/support/settlement